Naast de advies- en consultancy-activiteiten is DDMCA ook actief als uitgever. In de afgelopen jaren zijn inmiddels drie Nederlandse uitgaven verschenen.
Hier onze uitgaven
Liever een fysiek exemplaar? Bestel het dan hier …
Digitaal Vermogen
Naast een handleiding voor het hacken van je business, het vergroten van je bedrijfswaarde en het doen slagen van innovaties, helpt de inhoud van deze uitgave (en het raamwerk) je om de (digitale) wereld beter te begrijpen.
Je snapt wat er misgaat bij sommige marketing-, communicatie- en verkoop-afdelingen. Waarom iemand zijn boterham verdient met flauwe woordgrappen en tekstballonnen. En hoe je de (financiële) waarde van data kunt voorspellen.
Natuurlijk wil je de waarde van je bedrijf vergroten en je business optimaliseren. Maar een begrip van de wereld om je heen is ook wat waard. Deze uitgave is niet alleen het raamwerk voor nieuwe inzichten, maar zorgt ook voor een nieuwe koers voor jouw organisatie.
Bekijk ook -> digitaalvermogen.nu
Denis Doeland, Oktober 2018 (DDMCA)
Liever een fysiek exemplaar? Bestel dan hier de gelimiteerde hardcover versie …
EDM en de Digitale Wereld
De digitale wereld is een ecosysteem dat talloze sub-ecosystemen verbindt: online gemeenschappen van eindgebruikers (klanten en fans), ontwikkelaars, toeleveranciers, distributeur en nog vele anderen. Deze maken gebruik van elkaars sterke punten. Ze complementeren en versterken elkaar en creëren aldus gezamenlijk waarde voor andere eindgebruikers. Dit is het fundament onder de digitale economie, waarvan de eigentijdse creatieve industrie – en dus ook de entertainment industrie – een integraal onderdeel is.
De digitale revolutie heeft de muziekindustrie fundamenteel veranderd. De productie, distributie, marketing, promotie en consumptie van muziek, en elektronische dance muziek (EDM) in het bijzonder, zijn gedigitaliseerd. Muziekprofessionals en feestorganisatoren staan voor nieuwe uitdagingen en nieuwe kansen.
In de online-economie is aandacht is de nieuwe munt en zijn data het nieuwe goud. In EDM en de Digitale Wereld schetst een strategie die het oude analoge verdienmodel transformeert tot het nieuwe digitale verdienmodel. Het boek maakt duidelijk waarom een gedegen digitale strategie een noodzakelijke en cruciale stap is naar blijvend succes. Het verklaart hoe deejays en evenementenorganisaties hun aanwezigheid in de sociale media kunnen uitnutten.
Echter, sociale media zijn veel meer dan een marketing tool. Het verzamelen van data via digitale platforms biedt talloze mogelijkheden om het publiek beter te leren kennen, wat bijdraagt aan een beter begrip van hun wensen en waarden. Dat helpt weer om de marktpositie van de deejay en evenementenorganisatie te versterken. Maar nog belangrijkers is dat data management en data analyse de mogelijkheid scheppen om nieuwe producten en nieuwe diensten te ontwikkelen, met nieuwe inkomstenstromen als resultaat.
EDM en de Digitale Wereld is verplichte kost voor iedereen die werkzaam is in de muziekindustrie: deejays, artiestenmanagers, promotors, label managers, organisatoren van festivals en evenementen, muziekuitgevers, distributeurs en detailhandelaren.
Bekijk ook -> edmendedigitalewereld.nl
Denis Doeland, Oktober 2015 (DDMCA)
Liever een fysiek exemplaar? Bestel het dan hier …
vanAnaloognaarDigitaal.nu
Als jezelf of jouw bedrijf nog niet door het internet is aangeraakt, dan heb je grote kans dat je achterloopt in de economische en maatschappelijke ontwikkeling. Ons e-book ‘vanAnaloognaarDigitaal.nu’ is bedoeld om managers, professionals en studenten, in onze op volle toeren draaiende internet wereld, op weg te helpen.
‘We bevinden ons midden in de ‘digitale verandering’. Oude business modellen werken niet meer, je wordt door het e-book geholpen in de uitdaging om nieuwe business modellen te bedenken. In dit kader wordt, naast kennis van digitale culturen op het web, het ‘outside in’ denken steeds belangrijker. Gevolgd door diepgaande kennis van bedrijfskundige business modellen. Dit e-book geeft je handvaten om een nieuw digitaal business model te kunnen ontwikkelen.’
Bekijk ook -> vananaloognaardigitaal.nu
Ger Hofstee en Denis Doeland, November 2013 (DDMCA)
Kijk ook naar Trends In Business
>> Meer over het optimaliseren van jouw Digitaal Vermogen lezen? Download de digitale bundel van drie boeken ter waarde van 75.- Euro. Tijdelijk helemaal voor niets! Download ze hier …
>> Masterclass of workshop digitale transformatie boeken? Kijk dan hier …
>> Kijk ook naar Trends In Business met de aflevering over digitale transformatie
Bekijk alle afleveringen van Live On Stage
Geen KO oplopen tijdens de coronacrisis? Kijk naar Live On Stage!