Waarom

Schermafbeelding 2013-04-08 om 23.28.31

DDMCA gelooft dat:

  • Fans en klanten willen graag gezien en gehoord worden. Dialoog is hierbij het toverwoord. De fan, de klant wil als ‘koning’ behandeld worden. Het maken van de daadwerkelijke connectie en het ‘praten’ met de fan of klant is hetgeen waar het over gaat.
  • De ontwikkeling van het internet en (mobiele) apparaten in veranderend gedrag en invloed van de doelgroep ten aanzien van bewustzijn van en voorkeur voor merken, producten en diensten heeft geresulteerd.
  • De verregaande digitalisering en de distributie van content een revolutie tot stand heeft gebracht met daaraan (nieuw) gekoppelde business- en verdien- en waardemodellen voor merken, producten en diensten.

Lees ook

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s