Muziek als water: waarom, wanneer en hoe?

Al enige tijd staat het business-model van de muziekindustrie ter discussie. Het staat vast dat het long-tail effect voorlopig uit is gebleven. Dat lijkt ook logisch gezien back-catalogue van platenmaatschappijen simpelweg illegaal gedownload wordt, omdat de prijs voor de consument te hoog is.

Gerd Leonhard gaf onlangs weer een presentatie in Berlijn over het (mogelijke) nieuwe business-model. Bekijk zijn presentatie.

http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=7041684&server=vimeo.com&show_title=1&show_byline=1&show_portrait=0&color=&fullscreen=1

Reblog this post [with Zemanta]

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s