Column: Verhogen van de balanswaarde van een Artiest

De waarde van een Artiest komt heden ten dage op de markt tot stand, niet in de studio of op het kantoor van een platenlabel of managementbureau. Fans willen dicht bij een Artiest staan en bepalen zelf hoeveel zij bereid te betalen voor muziek, een optreden of merchandise van een Artiest.

De winst van een Artiest is direct gerelateerd aan het bedrag dat fans bereid zijn te betalen voor de toegevoegde waarde die een Artiest bij de muziek biedt. Uiteindelijk is de winst van een Artiest een beloning, geen doel. Natuurlijk kennen we allemaal deze uitdrukkingen en termen, maar als je om je heen kijk zie je dat veel Artiesten moeilijkheden hebben om de fan centraal te stellen. Toch biedt het centraal stellen van de fan een ultieme kans. Verhogen van financiële balanswaarde van de Artiest.

Lees hier de gehele column

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s