Inzicht: Internetstrategie op 1-pagina | #inzicht

De verregaande digitalisering en distributie van content een revolutie tot stand heeft gebracht met daaraan (nieuw) gekoppelde business- en waarde- modellen voor merken, producten en diensten. De ontwikkeling van het internet en (mobiele) apparaten resulteert in veranderend gedrag en invloed van de doelgroep t.a.v. ‘awareness’ en voorkeur voor merken, producten en diensten. Wanneer je een internetstrategie ontwikkelt dien je uit te gaan van een gedegen strategie die is gebaseerd op fanship, conversie en waarde.

DDMCA schrijft voor of in samenwerking met haar klanten internetstrategieen. Deze kunnen worden samengevat op 1 pagina. Onderstaand een voorbeeld.

Lees ook

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s