Analyse: Hardwell’s United We Are show heeft invloed op reputatie

#D2W

Al eerder zagen we het effect tijdens het Eurovisie Songfestival op de online reputatie van Ilse de Lange en Waylon. Zo steeg het gelegenheidsduo The Common Linnets Ilse de Lange naar plek 9 en Waylon naar plek 16 in de lijst van Nederlandse artiesten op Rankingz tijdens de dagen rondom het songfestival.

Is een online reputatie nu relevant? Wat als je als ‘dj’ elke dag keihard werkt om, via een legitieme manier consequent betere inhoud te maken, betere relatie met fans of klanten aan te gaan, en actief relaties met relevante beïnvloeders die zakelijke voordelen voor jou als ‘dj’ zouden kunnen creëren aan te gaan, op te bouwen? Dan wil je weten hoe je presteert. Je kijkt immers toch ook elke dag hoe jouw website of app presteert. Rankingz keek naar de ontwikkeling van de online reputatie van Hardwell dit weekend tijdens de kick off van zijn ‘United We Are‘ (

View original post 638 woorden meer

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s