Achtergrond: Data management en de te nemen route

#D2W

Organisaties willen maar al te vaak graag doorborduren met bestaande systemen, in de hoop antwoord te krijgen op nieuwe vraagstukken die de online marketeer nieuwe stijl op zijn pad vindt. Wat echter nodig is, is iets anders, iets dat naar buiten de organisatie leidt: een verbinding tussen de verschillende interne en externe databases met gestructureerde en ongestructureerde data. Deze verbinding creëert context in de aanwezige informatie, met als resultaat: marketing, communicatie en verkoop kunnen worden geoptimaliseerd.

Virtuele laag

De afgelopen jaren zie je het doorlopende gebeuren: partijen proberen die optimalisatie te bewerkstelligen met interne aanwezige databases of systemen. De ervaring leert dat dit niet lukt. Het neemt veel tijd in beslag en geeft nimmer het gewenste resultaat. De hamvraag luidt dan ook: waar ligt dat aan?

Na contact te hebben gehad met leveranciers van belangrijke systemen (Microsoft, Oracle, SAP, Siebel e.a.) die organisaties anno nu gebruiken, is het duidelijk…

View original post 2.025 woorden meer

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s