DDMCA helpt merken, bedrijven en organisaties technologie, de mechanieken en processen van internet en social media toe te passen om zo te voldoen aan de nieuwe verwachtingen van fans, klanten, medewerkers en andere betrokkenen op het gebied van internet en social media. DDMCA helpt hun stem een plaats te geven in de bedrijfsvoering van de organisatie.
Op het gebied van kennisontwikkeling, kennisdeling en consultancy in combinatie met de inzet van technologie, internet en social media loopt DDMCA voorop in Nederland. DDMCA levert diensten in de vorm van o.a. adviezen, analyses, lezingen, waarderingen, trainingen, social media monitoring en internet monitoring.
Klanten van DDMCA zijn zowel grote organisaties als kleinere die zien dat communicatie en conversatie een steeds grotere rol gaat spelen binnen en buiten de organisatie. Voorbeelden van klanten van DDMCA zijn Marlies Dekkers, 22tracks, Join Feedback, Dance Therapy, Armada Music, Extended Music, Eurosport, B2S, 2-Dutch Agency, 8ballMusic, Whoopaa, HRMatches, Muziek Centrum Nederland, Treat Amsterdam, Herome, JunkieXL, Oger, Corbeau Music Management en Amsterdam Dance Event.