Beknopte analyse: PostNL

Bij Rankingz is er gekeken naar de prestaties van PostNL de afgelopen week. Samengevat komt het volgende uit de analyse.

  • PostNL heeft Social Media geintegreerd in haar webcare en marcom processen.
  • Online reputatie beduidend beter in vergelijking tot Sandd, Netwerk VSP en Axender
  • Online marketing & communicatie is nog heel beperkt ingevuld, qua consistentie, ritme, diversiteit, koppeling met USP’s.
  • Social integratie op website en webshop ontbreekt volledig

De presentatie met een beknopte analyse is hieronder te bekijken of te downloaden.

Lees ook

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s