galerij Achtergrond: Zitten sommige DJ’s aan hun plafond?

#D2W

Het bestaansrecht van elke onderneming berust op de ‘product life cycle’ – de levenscyclus van een product. Elk product heeft een levenspad dat bestaat uit een groeifase en een fase van afnemende groei. Elke onderneming moet blijvend op productontwikkelingen inspelen om de cyclus steeds opnieuw leven in te blazen.

Gaat deze cyclus ook op voor een dj? Kun je iets zeggen aan de hand van connecties op Facebook en Twitter over de digitale levenscyclus – de mate van verbindingen en verbondenheid met fans – en het bestaansrecht van een dj? DDMCA en Jibe Company onderzochten met behulp van de data van Rankingz de cycli van dj’s die de laatste 10 jaar in de DJ Mag Top 100 hebben gestaan.

the Apple Case Study 2014

(Bron: The Apple Case Study 2014)

iPod

De verkoopontwikkeling van de iPod, iPhone en iPad die in de afbeelding te zien is, geeft de groei en afname van de verkoop aan…

View original post 1.496 woorden meer

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s