Data: de digitale reputatie van acts op Eurosonic Noorderslag 2016

#D2W

Is een digitale reputatie relevant? Wat als je als artiest of band elke dag keihard werkt om, via een legitieme manier consequent betere inhoud te maken, betere relatie met fans aan te gaan en actief relaties met relevante beïnvloeders die voordelen als act zouden kunnen creëren aan te gaan, op te bouwen? Dan wil je weten hoe je presteert. Je kijkt immers toch ook elke dag hoe jouw website, app of social media kanaal presteert.

EBLive kijkt samen met Rankingz, Fanalists en DDMCA naar de ontwikkeling van de digitale reputatie van acts die geprogrammeerd staan op Eurosonic Noorderslag 2016. Hoe presteren zij voor en na Eurosonic Noorderslag in 2016? Hoe gaat het met hun digitale reputatie na het festival?

Digitale reputatie

Een digitale reputatie van een act zegt iets over de mate van binding van de omgeving met de act. Succesvolle acts zijn in de positie om met hun eigen…

View original post 1.143 woorden meer

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s