Geschatte leestijd: 1 minuut.
Digitale content wordt door veel leidinggevenden van entertainmentbedrijven als een kans gezien om de inkomsten te vergroten. Het is niet alleen een manier om in te spelen op de veranderende content-consumptie (van live naar online), maar biedt ook een ander voordeel. Dankzij digitale content worden entertainmentbedrijven minder afhankelijk van live-events.
De afgelopen jaren deelde ik mijn visie op de entertainmentwereld en de digitalisering. Ik schreef meer dan 250 artikelen. In deze artikelen deelde ik inzichten, maakte ik analyses en gaf ik voorbeelden hoe artiesten en organisaties uit de wereld van entertainment zich zouden kunnen aanpassen om alles uit de digitale wereld te halen.
>> ga hier 250+ artikelen over digitalisering en de entertainmentwereld
Kijk ook naar Trends In Business
>> Meer over het optimaliseren van jouw Digitaal Vermogen lezen? Download de digitale bundel van drie boeken ter waarde van 75.- Euro. Tijdelijk helemaal voor niets! Download ze hier …
>> Masterclass of workshop digitale transformatie boeken? Kijk dan hier …
>> Kijk ook naar Trends In Business met de aflevering over digitale transformatie
Bekijk alle afleveringen van Live On Stage
Geen KO oplopen tijdens de coronacrisis? Kijk naar Live On Stage!