Achtergrond: Digitaal vermogen als podcast

Geschatte leestijd – 3 minuten.

Mijn boek Digitaal Vermogen is sinds vandaag ook als podcast verschenen. Alle hoofdstukken uit het boek worden één voor één’ verteld door Dave Albers. Elke maandag en vrijdag verschijnen steeds twee nieuwe nieuwe hoofdstukken. De eerste vier hoofdstuk kun je inmiddels beluisteren. De podcast is via verschillende kanalen zoals Spotify, Soundcloud, Google Podcasts en anderen te beluisteren. Onderstaand vind je de directe links.

Episode 4 – Drie kernelementen van de nieuwe eenvoud

Het uitstippelen van een nieuwe digitale koers en digitaal transformeren is een avontuurlijk traject. De typische uitdagingen moeten worden getackeld. Dat vraagt om vertrouwen van alle betrokkenen. Worden de juiste keuzes gemaakt? Staat iedereen achter de plannen en doen ze straks ook mee? En hoe denken externe partijen over de transformatie? Een digitale strategie bepalen en uitvoeren is alleen mogelijk wanneer ook externe netwerken hier actief bij betrokken worden. Het is essentieel om alle neuzen dezelfde kant op te krijgen, wil je een digitale transformatie laten slagen.

luister via Spotify
luister via andere kanalen

Episode 3 -Het raamwerk dat helpt de (digitale) wereld begrijpen

Je snapt wat er misgaat bij sommige marketing-, communicatie- en verkoop-afdelingen. Waarom iemand zijn boterham verdient met flauwe woordgrappen en tekstballonnen. En hoe je de (financiële) waarde van data kunt voorspellen. Natuurlijk wil je de waarde van je bedrijf vergroten en je business optimaliseren. Maar een begrip van de wereld om je heen is ook wat waard. Deze uitgave is niet alleen het raamwerk voor nieuwe inzichten, maar zal ook voor een nieuwe koers zorgen.

luister via Spotify
luister via andere kanalen

—–

Digitaal Vermogen Denis Doeland op Spotify

—–

Episode 2 – Over mij, de Auteur

Mijn visie is de volgende: een sport-, media- of entertainmentbedrijf heeft bestaansrecht door de content die het produceert en de fans die het daardoor aan zich weet te binden. In 2008 ontwierp ik de eerste (digitale) visie voor de entertainmentindustrie: ‘Als dj, evenement of festival ben je een netwerk. Content is daarbij de drijvende kracht, omdat het je in staat stelt verbinding te maken met fans en klanten. Data is de toegevoegde, sturende factor en economische waarde voor het bedrijf.’

luister via Spotify
luister via andere kanalen

Episode 1 – Over jou, de Lezer

Net zoals een lezing of een presentatie hoort te draaien om interactie, is dat ook het geval bij deze uitgave. De overdracht van een idee is namelijk geen eenrichtingsverkeer. Betekenissen ontstaan pas als je ze aan woorden of zinnen toekent. Concepten blijven slechts gedachtenwolkjes als je ze niet concreet kunt maken. Daarom wil ik het graag eventjes hebben over jou, de lezer. En ik wil het hebben over de reden waarom je deze uitgave leest – of waarom je deze uitgave zou moeten lezen.

luister via Spotify
luister via andere kanalen

* De podcast kwam tot stand in samenwerking met Top Format Productions.

Lees ook

bestel hier de hardcover versie van Digitaal Vermogen

bestel hier de digitale versie van digitaal vermogen

Wil je liever een paperback?

→ Bestel via de site
→ Bestel via BOL.com
→ Bestel via Bruna
→ Bestel via Managementboek

ook verkrijgbaar bij

verkrijgbaar bij bol bruna en managementboek

verkrijgbaar bij Scheltema AKO

ook digitaal te lezen bij

verkrijgbaar via scribd issuu

Andere relevante uitgaven

Boeken Denis Doeland

Liever een gratis eBook? Check ook vanAnaloognaarDigitaal.nu en EDMendedigitalewereld.nl

—–Supporters Digitaal Vermogen

Geef een reactie